Nufnang

Pengikut

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS
5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 4. Metabolik - Metabolisma stabil 5. Anti-Pengoksidaan - awet muda 6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara..SMS/WHATSAP/LINE/WECHAT SUKMA 012-3950371

Rabu, 21 Julai 2010

Petua menghilangkan tanda hitam diketiak

Jika anda ingin menghilangkan tanda hitam diketiak, bolehlah mengikuti cara ini.

Bahan-bahannya:

- Sebiji limau nipis
- Sedikit kapur sirih

Caranya:


Limau nipis dibelah dua, kemudian sapukan sedikit kapur sirih keatas permukaannya yang sudah dibelah.
Semasa mandi bolehlah sapukan diketiak. Tetapi jangan terlalu kuat.
Buat berulangkali setiap kali mandi.

Selain dapat menghilangkan tanda hitam, cara ini juga boleh menghilangkan bau badan yang kurang menyenangkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 ulasan:

  1. untuk celah kelangkang pon boleh guna jugak kan cara ni? kapur tu bukan ke makin menggelapkan kulit..tq

    BalasPadam
  2. Kat celah kelengkang pun blh guna cara ni, kapur takleh terlalu banyak nanti panas, bila panas tu yg blh lg hitam..guna sikit je...

    BalasPadam
  3. da try da tp makin hitam..
    luka n pedih...
    mcm na ny???
    tolonggg!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau btl caranya takkan jadi htam, ltk kapur sirih sikit je kat belahan limau nipis tu, pastu sapu perlahan-lahan jgn kuat2 nti melecet n pedih. Bila melecet dia jadi lg hitamlah...saya dah ckp kapur sirih tu panas, calit sikit je n nipis dg tangan atau blh guna air dia je pas tu ltklah rata2 kat limau nipis tu. atau celupkan aja limau tu kat air kapur.

      Padam
  4. utk bahagian2 lain yg boleh lagi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. blh..kt celah kelengkangpn blh wat cara ni. Tapi jgn sapu kuat sgt n kapur tu sapukan skt je kat limau nipis tu...ingat jgn kuat sgt nti melecet saya x bertanggung jwb..hehe

      Padam