Nufnang

Pengikut

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS
5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 4. Metabolik - Metabolisma stabil 5. Anti-Pengoksidaan - awet muda 6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara..SMS/WHATSAP/LINE/WECHAT SUKMA 012-3950371

Ahad, 30 Januari 2011

Petua untuk ramping

Untuk mendapatkan badan yang ramping tidak semestinya memerlukan belanja yang besar, yang penting mesti rajin dan rutin mengikuti petua dibawah ini:

Ambil satu sudu besar/sdm biji selasih dan rendam semalaman.
Keesokan paginya jadikan minuman.
Amalkan minum air selasih ini setiap hari.
InsyaAllah berat badan anda akan turun dan cita-cita anda untuk memiliki badan yang ramping akan tercapai jika rutin mengamalkannya.

Selamat mencuba....!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 ulasan:

  1. bii selasih uh apew...

    BalasPadam
  2. @diela Biji selasih tu macam biji sawi, bila kita rendam dalam air die jadi kembang macam telur katak. Biasa orang buat minuman katira..pernah tengok?

    BalasPadam
  3. nak kena minum dengan biji selasih tu sekali ke? kalau nak minum untuk esok pulak, rendam lagi biji selasih yang baru @ guna aje biji selasih yang sama... mohon penjelasan dari sukma...tqvm

    BalasPadam
  4. Ok buat cam ni, malam ni rendam untuk minum esok pagi kalau ada belen boleh wat minum petang, pas tu petang rendam untuk minum esok pagi pulak, sikit2 je kalau lebih minum belen tu ptg atau malam macam yang saya cakap, simpan dalam peti sejuk supaya tahan dan tak basi....

    BalasPadam
  5. salam... bgaimane biji selasih tu brfungsi untuk mnjdkan badan kite ramping....... dan agak2 la berapa lame baru kita nmpk kesannye....

    BalasPadam
  6. biji selasih tu sama ksannya dengan fiber yang boleh membuatkan kita sentiasa kenyang...jadi kita takdelah selalu sgt nak mkn...

    BalasPadam