Nufnang

Pengikut

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS
5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 4. Metabolik - Metabolisma stabil 5. Anti-Pengoksidaan - awet muda 6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara..SMS/WHATSAP/LINE/WECHAT SUKMA 012-3950371

Sabtu, 26 Mac 2011

Petua mengetatkan faraj dengan mudah

Untuk mengetatkan faraj atau vagina dengan mudah tanpa belanja besar, selain ianya senag dilakukan. Cukup menggunakan bahan-bahan yang terdapat disekitar kita.

Cara ini juga boleh digunakan oleh wanita dalam pantang untuk mengecutkan peranakan.

Bahan-bahannya :

- Beberapa biji buah manjakani atau biji kani
- Tangkai bawang putih
- Beberapa biji lada hitam




Caranya :

1. Tumbuk lada hitam, rebus bersama manjakani dan tangkai bawang putih.

2. Kalau boleh rebus dalam periuk tanah hingga mendidih dan biarkan agak lama sedikit. Kalau tak ada periuk tanah boleh juga direbus dalam periuk biasa.

3. Sejukkan dan minum setiap malam selama 44 hari untuk wanita dalam pantang. Jika untuk rawatan biasa cukup lakukan tiga kali seminggu sahaja.

4. InsyaAllah anda akan suka dengan hasilnya dan suamipun semakin sayang....(macam iklan kat TV3 je....).

Selamat mencuba....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 ulasan:

  1. KALAU JUST REBUS MANJAKANI DGN LADA HITAM JER BOLEH TAK?

    BalasPadam
  2. Boleh je....kesan tetap sama, yang penting manjakani kene ada..

    BalasPadam
  3. kalau belum berkahwin, boleh try petua ni?

    BalasPadam
  4. Boleh...tapi jangan buat terlalu keap cukup 2 atau 3 kali je sebulan....

    BalasPadam
  5. air rebusan tu,blh tahan bpe lama?

    BalasPadam
  6. Kalau simpan dalam peti sejuk blh tahan seminggu sekali rebus...so, taklah penat nak rebus hari2..

    BalasPadam
  7. cara rebusnyer mcmmana? air byk mana biji kani byk mana? if rebus biji kani dgn gula batu boleh ke? minum hari2 (2x mlm n siang) boleh nampak kesan brapa lama ye?

    BalasPadam
  8. Rebus macam biasa je...biji kani dalam 7 biji atau 9 atau 11 ke, air ltklah 3 atau 5 gelas rebus lama sikit sampai air dia warna coklat muda...nak letak gula batu blh je, gula merah pun blh..kalau minum 2x sehari dalam 3 mgu dah nampak kesan..manjakani memang cepat kesannya...apa lagi kalau bru lps bersalin minum air rebusan ni slma 40hr mmg cepat, habis pantang dah macam anak dara blk...rapat..

    BalasPadam
  9. jika kita makan biji kani ni kesan nyer lagi cepat ke atau same jer minum air jer... nak makan tu kena buat camner yer? sbb minum air pun pahit makn pun pahit kan lagi elok makan ke minum? saya nk tya jika minum air nyer just buat 1 cawan air 1 biji kani boleh berjaya ketat x? atau ambil ms yg agak lama nk ketat

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. Terima kasih Sukma .. saya dah cuba .. memang berkesan petuan nie .. http://herbeunine.cheq-sue.com

    BalasPadam
  12. sye nak tnye nie,manjakani bo di dpt kat mna yer?
    sebab sye rsa susah lah nak cri benda nie,,

    BalasPadam
  13. klau yg sudah berkahwin elokkn amalkn berapa kali seminggu yerk...

    BalasPadam
  14. tda kesan sampingan ker

    BalasPadam
  15. y blum kawin ble buat 2 atau 3 kali je dlam sbulan,,mksud nya mcam na yer?2 kali jer ke minum air rebusan dalm sbulan?berkesan ker?

    BalasPadam
  16. Petua ni berkesan, bg yang dah tahu kebaikan buah manjakani pasti yakin dg hasilnya.
    Buah manjakani mmg berkesan utk mengetatkan faraj,
    bg yang blm kahwin tak blh minum air manjakani hari2 nanti ketat sgt susah plak (faham kan...)
    Cukup minum 2 atau 3 kali je sebulan maknanya minumlah 2 minggu sekali je ataupun plg kerap seminggu sekali je blh.

    tq

    BalasPadam
  17. bawang putih 2 x pyh tumbuk kew? mskkn sebiji mcm 2 jew?

    BalasPadam
  18. pahit sket raser dia tapi berkesan.keputihan pon ilang

    BalasPadam
  19. xDe kesan sampingan ke kalau mnum tuh

    BalasPadam
  20. xde ksn sampinga...sbb dari bahan semulajadi. xde bahan kimia.

    BalasPadam
  21. kalau yg da brkhawin kne minum brapa kali kak?

    BalasPadam
  22. Sekali sehari je..setiap malam sebelum tidur.

    BalasPadam
  23. husband blh tk minum

    BalasPadam