Nufnang

Pengikut

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS
5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 4. Metabolik - Metabolisma stabil 5. Anti-Pengoksidaan - awet muda 6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara..SMS/WHATSAP/LINE/WECHAT SUKMA 012-3950371

Sabtu, 26 Mac 2011

Petua menghilangkan keputihan dan gatal

Cara dan petua menghilangkan keputihan dan gatal-gatal pada faraj atau vagina :

1. Ambil seikat daun sirih dan bersihkan terlebih dahulu.

2. Tumbuk separuh hancur atau cukup diramas-ramas sahaja.

3. Campurkan dengan air suam dalam sebuah bekas sederhana besar.

4. Setiap kali anda cebok atau mencuci bahagian sulit anda, gunakan air ramasan daun sirih tadi sebagai bilasan yang terakhir.

5. Amalkan sehingga keputihan dan gatal hilang.

Daun sirih






Boleh juga makan pil manjakani untuk rawatan dalaman :


Manjakani and sarapat plus.
Tighten and reduces excessive discharge.
The wonderful manjakani tonic is an improved blend containing :
  • Manjakani
  • Akar sarapat
  • Gambir
  • Daun jarak
  • Potent antioxidant Turmeric
Which works to tighten vaginal walls and stimulate desire to heighten feminine well being.
Recapture your youth, passion, and confidence with this remarkable formula!
Restore vaginal tone and tightness for a honeymoon fit.
Regulate menstrual cycle and ease menstrual cramps.
Reduce vaginal discharge, itching and odour
Tighten stomach muscle to trim the waistline. 

Mengetatkan dan mengurangkan keputihan berlebihan.
Tonik manjakani ialah formula diperbaharui yang mengandungi :
  • Manjakani
  • Akar sarapat
  • Gambir
  • Daun jarak
  • Kunyit yang memiliki anti oksidan yang kuat
Untuk mengetatkan dinding faraj dan merangsang keinginan untuk menyerlahkan sifat kewanitaan.
Menghilangkan lendir berlebihan dan keputihan.
Mengembalikan ton dan mengetatkan vagina seakan bulan madu.
Mengurangkan keputihan berlebihan, gatal-gatal dan bau.
Meyelaraskan kitaran haid dan melegakan senggugut.
Mengetatkan otot perut untuk melangsingkan badan.
Kecapilah keayuan, keghairahan dan keyakinan diri dengan formula istimewa ini.
MANJAKANI SARAPAT PLUS (150 PIL) RM40.00
POSTAGE RM5.00 SEMENANJUNG
RM10 SABAH & SARAWAK. 
Sukma : 012-3950371

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 ulasan:

  1. klu nak yang lebih efisien..minum air rebusan daun sirih. rase mmg mcm nak muntah. tp berkesan.

    BalasPadam
  2. mcm mna pua dgn kesan2 htam dsbabkan kputihan tu yer...dr ckp tu sebab alergic...

    BalasPadam
  3. Sy pun pernah dgr petua air rebusan daun sirih ini...kalo ia betul2 mujarab, sy pun mahu mencubanya....thanks sbb share....

    BalasPadam
  4. ada cara lain x ? tengah mengalami !! errghhh

    BalasPadam
  5. Saya berasa sgt gatal di bahagian kemaluan,sy mgarunya smpai melecet n bhgn 2 mjadi kehitaman.bantu la sy utk mghilangknya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mula2 blh guna aair basuhan daun sirih tu utk hilangkan gatal2, ni rawatan luaran. Untuk dalaman pula blh makan pil manjakani..baca kat atas utk keterangan..ni cara yang senang sbb xyah buat sendiri, dah siap. Makan je.. Atau blh buat rebusan buah manjakani pastu minum airnya. Pahit skt.

      Padam
  6. Insyaallah,i cant tray. .

    BalasPadam
  7. klu yg blum khwin boleh ke makan pil majakani.....ada yg kta mrapat kan rahim nti susah nk dpt anak

    BalasPadam
  8. sy mgalami,kputihan yg byak,gatal n bbau,smpai kdang sy xboleh nk tahan gatal ye....

    BalasPadam