Nufnang

Pengikut

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS

BE DAN SNE RAHSIA KECANTIKAN PARA ARTIS
5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 4. Metabolik - Metabolisma stabil 5. Anti-Pengoksidaan - awet muda 6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara..SMS/WHATSAP/LINE/WECHAT SUKMA 012-3950371

Khamis, 24 Mac 2011

Petua merawat tumit merekah

Untuk mengatasi tumit yang merekah ikuti petua mudah dibawah ini.

1. Ambil ubat gigi.

2. Sapukan pada permukaan tumit yang kasar dan merekah sebelum tidur.

3. Keesokan paginya semasa mandi gosok dengan berus atau batu sungai ( kalau ada, kalau tak ada tak payah nak cari sungai nak ambik batu pulak ye..), gosok dengan perlahan lahan.

4. Cubalah selalu insyaAllah tumit anda akan menjadi licin dan rekahan pun hilang.

Amalkan selalu dan selamat mencuba...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 ulasan:

  1. nnti x semut ker??

    BalasPadam
  2. Taklah...semut tak suka mkn ubat gigi, takut mabuk...hehe

    BalasPadam
  3. ubat gigi jenama ape pn boleh ke?

    BalasPadam
  4. kalau pakai getah betik pn berkesan jgk kan sukma?

    BalasPadam
  5. Yer...getah betik pun blh gak utk hilangkan tumit merekah caranya sama je...sapu kat tumit setiap mlm sebelum tidur, msa mandi sental skt dgn berus lembut pas mandi sapu lotion.

    BalasPadam
  6. Quattro Passi per una vita di successo: 1, solitaria durata nel tempo; 2, resistere alla tentazione, 3, sanno dare, 4, imparare a scegliere
    Hanno detto che la rete era falso, ho riso, come se la realtà è davvero la stessa
    Tissot Watches
    Tissot T-touch
    Tissot online shop

    BalasPadam
  7. boleh berkesan ke ni??

    BalasPadam